İade Koşulları

BrandSender'dan alışveriş yaptığınızda, siparişiniz teslim edildikten sonra 7 gün içerisinde iade yapabilirsiniz.

Ürün iadesiyle ilgili yapılması gerekenler aşağıda açıklanmaktadır.

Ürün elinize ulaştığında hatalı, bozuk, defolu vb. durumdaysa;

İlk olarak çağrı merkezimize telefon veya e-posta yoluyla iade talebinde bulunmanız gerekir. İade talebinde bulunduktan sonra yeni ürün veya para iadesi seçeneklerinden birini seçmelisiniz. Hatalı ürünü size gelen (üzerinde iletişim ve ürün bilgileri yer alan) zarfın içersine yerleştidikten sonra dilediğiniz kargo firmasıyla BrandSender Türkiye ofisine gönderebilirsiniz. Burada kargo ücreti tarafımızdan karşılanacaktır. İade edilen ürün tarafımızdan incelenip hatalı olduğu onaylandıktan sonra para iadesi ya da yeni ürün gönderimi gerçekleştirilir.

Size ulaşan ürünü beğenmeme, beden ölçülerinin uygun olmaması vb. durumlarda;

Çağrı merkezimize iade talebinde bulunduktan sonra ürünü size gelen zarfın içersine koyarak dilediğiniz kargo firmasıyla BrandSender Türkiye ofisine gönderebilirsiniz. Burada kargo ücreti gönderene aittir. Ürün iadesi gerçekleştikten sonra seçiminize bağlı olarak para iadesi yaplır veya yeni ürün gönderilir.